
Lees verder
Dave Chaffey is een onafhankelijk internetmarketingtrainer en consultant voor Marketing Insights Limited.
Meer over de auteurs'Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice' biedt een duidelijke beschrijving van hoe organisaties internet kunnen gebruiken om hun marketingactiviteiten te ondersteunen. Het omvat alle aspecten van internetmarketing; omgeving, analyse, strategieontwikkeling en digitale marketingcampagne planning en uitvoering.
Het boek is gebaseerd op belangrijke academische modellen en voorbeelden van best practices van experts in de digitale media. De praktische kennis, ontwikkeld door het herzien van deze concepten, stellen de lezer in staat om gebruik te maken van kansen op het gebied van internetmarketing, met een minimaal risico.
In deze nieuwe druk vindt u informatie over het toepassen van digitale media kanalen, zoals affiliate marketing, online PR en zoekmachinemarketing. Ieder hoofdstuk bevat bovendien een nieuw 'digitale marketing in praktijk' interview.
internetmarketing marketingstrategie e-commerce online marketing klantgerichte marketing internet marketing multichannel marketing online aanwezigheid business-to-consumer business-to-business online promotie promotietechnieken relatiemarketing strategie strategische implementatie zoekmachinemarketing klantenlevenscyclus bedrijfsmodellen digitale netwerken informatie- en distributiekanaal marketingbeleid marketingconcept marketingimplementatie waardeketen merkondersteuning bezoekersstimulatie customer service conversie communicatie