Business Communication
Paperback Engels 2003 9781591391135Samenvatting
Dit praktische boek van Harvard Business School biedt lezers een helder en beknopt overzicht van de belangrijkste elementen van effectieve communicatie in iedere situatie op het zakelijke vlak. De onderwerpen variëren van het bespreken van gevoelige onderwerpen met werknemers tot overredende communicatie met klanten. Het boek geeft tips voor het verbeteren van uw schrijfkwaliteiten, mondelinge presentaties en één-op-één-gesprekken met anderen.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan