

Damla Kartal is CMO/marketingdirecteur bij familiebedrijf totaalBED en werkt vanuit haar eigen onderneming als dagvoorzitter, presentatrice en podcasthost. Eerder vervulde ze managementfuncties bij Amazon en Wehkamp.
Meer over Damla KartalHet lef om te doen
Breek met brave patronen en maak je eigen carrière
Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789024473441Samenvatting
Wie geen eigen plan trekt, wordt vanzelf onderdeel van dat van iemand anders. Tijd om je eigen motivatie, mindset en moed te volgen.
We leren al vroeg: steek je hand op voordat je iets vraagt. Wacht op je beurt. Maak geen fouten. Dat is hoe je succesvol wordt. Tot je aan het werk gaat. Dan krijg je alleen als je vraagt en groei je door fouten te maken. Een carrièrepad is zelden een rechte lijn omhoog. In Het lef om te doen laat Damla Kartal zien hoe je afrekent met aangeleerd gedrag en je eigen carrière creëert. Met herkenbare situaties en praktische tools die aanzetten tot actie. Van feedback geven én omarmen, nee zeggen zonder ‘nee’ te zeggen, promotie vragen tot het durven switchen van richting.
Damla Kartal is een carrière-expert en multi-passionate professional. Ze werkte jarenlang bij corporates waar presteren, persoonlijke groei en efficiëntie centraal staan. Dankzij haar multiculturele achtergrond en internationale studie- en werkervaring leerde ze hoe je je steeds opnieuw moet verhouden tot verwachtingen en ongeschreven regels. Juist daardoor ontdekte ze hoe belangrijk het is om je niet aan te passen, maar te durven kiezen voor wie je zelf bent en je carrière van daaruit vorm te geven.
-Herkenbaar en geloofwaardig, geschreven met kennis van zaken
-Direct toepasbaar door krachtige storytelling gecombineerd met concrete acties en tools waardoor je VANDAAG kan beginnen
-Met humor, vaart en dagelijkse voorbeelden waar iedereen tegenaan loopt
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan