OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 14 van 1.709 resultaten
    recensie
    Marketing
    18 oktober 2021
    Elly Stroo Cloeck
    2-3 minuten leestijd
    Klantgerichtheid is superbelangrijk, dat weet ik zolangzamerhand wel. Toch gaf Theedozen en olifantenpaadjes van Ronald Koopman me weer nieuwe inspiratie om te blijven oefenen alles vanuit het oogpunt van mijn klanten te zien. 
    recensie
    Marketing
    18 oktober 2021
    Jeanine Dijkhuis
    2-3 minuten leestijd
    Hoe bouw je een StoryBrand? Simpelweg door storytelling toe te voegen aan merkbouw? Eigenlijk wel. En auteur Donald Miller koos hiervoor een originele invalshoek. Die van het filmscript. Het levert een helder en compact framework op.
    recensie
    Communicatie en media
    15 oktober 2021
    Henk Jan Kamsteeg
    4-5 minuten leestijd
    Inclusief leiderschap vraagt om inclusieve communicatie. Hanan Challouki schreef er een zeer goed en praktisch boek over: Inclusieve communicatie. Voor wie in de marketing geen flaters wil slaan, een moetje!
    video
    Marketing
    14 oktober 2021
    Dennis Opstal
    Jean-Pierre Thomassen en Dennis Opstal schreven TopService voor veeleisende klanten. In deze Bookchat deelt Dennis Opstal alvast drie principes die je kunt toepassen voor een uitzonderlijke klantbeleving.
    preview
    Marketing
    12 oktober 2021
    Jean-Pierre Thomassen
    3-4 minuten leestijd
    Er zijn veel boeken over klantgerichtheid en customer experience in de markt. Maar het zijn veelal óf indrukwekkende boeken voor managers en hoe zij hun organisatie kunnen omvormen, óf boeken met inspirerende service anekdotes voor medewerkers.  
    nieuws
    Marketing
    7 oktober 2021
    Karin de Zwaan
    1-2 minuten leestijd
    Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de genomineerden voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2021 bekend gemaakt. Met deze prijs wil het kennisnetwerk innovatieve ontwikkelingen in het marketingvak een podium bieden.
    preview
    Marketing
    20 september 2021
    Kiki Verbeek
    2-3 minuten leestijd
    Geld verdienen met iets dat je graag doet, maakt een mens succesvol. Maar diepe voldoening ervaren in je werk omdat je jezelf erin kwijt kunt, dát voelt pas echt succesvol. En dat is niet voorbehouden aan enkele uitverkorenen. Ook jij kunt dat voor jezelf realiseren. 
    achtergrond
    Algemeen management
    12 augustus 2021
    Bertrand Weegenaar
    9-13 minuten leestijd
    In 2016 heerste een positieve vibe rondom internet, platformen, en de activiteiten van sociale media. Daar is vijf jaar later weinig van over. Een reeks aan gebeurtenissen en publicaties over onderwerpen als de macht van Big Tech, deep fake, bedreigingen door cybercriminaliteit, en de inzet van sociale media om onze democratie te ondermijnen, hebben een zeer verontrustende ondertoon.
    recensie
    Marketing
    10 augustus 2021
    Mylene Bouwman
    ‘Een merk bouwen', wat betekent dat precies? En al helemaal als we het hebben over een persoonlijk en onderscheidend merk. Bij merken denken we al gauw aan de grote namen, zoals Apple en Nike.
    recensie
    Communicatie en media
    29 juli 2021
    Franca Gribnau
    4-6 minuten leestijd
    Inclusieve communicatie is relevant voor overheden, maatschappelijke organisaties en bedrijfsleven. Maar wat is de waarde ervan? Welke kansen of beperkingen komen organisaties tegen? En hoe zet je inclusieve communicatie op, zodat het positief bijdraagt aan toegankelijkheid, (h)erkenning en begrip van jouw doelpubliek? Hanan Challouki deelt haar ervaring met dit actuele communicatiethema.
    recensie
    Marketing
    23 juli 2021
    Henk Jan Kamsteeg
    3-4 minuten leestijd
    Natuurlijk is er al het nodige geschreven over klantenservice. Toch is Als de koning je klant zou zijn van Sydney Brouwer een waardevolle aanvulling. Vanwege de insteek, de verhaalvorm, en om de auteur zelf die dit thema ademt.
    recensie
    Marketing
    21 juli 2021
    Helmar Niemeijer
    4-5 minuten leestijd
    Sales. Voor sommige van ons (oké, voor mij dus) een beetje een viezig woord. Want riekt sales niet gewoon naar trucjes om maar meer te krijgen: meer klanten, meer omzet en meer winst? Met LEVEL 3 IN SALES laat Wessel Berkman echter zien dat het ook anders kan: oprechter, enthousiaster en meer in gezamenlijkheid.
    preview
    Marketing
    15 juli 2021
    Wessel Berkman
    Een nieuwe commerciële standaard: LEVEL 3 organisaties, on- en offline helpen de ambities van je klanten te overtreffen. De tijd van productpush of een beetje cross en upsell in een modern marketingjasje is voorbij. De nieuwe standaard in sales en marketing: ieder contact vormt het leukste moment van de week met de grootste impact op LEVEL 3.
    recensie
    IT-management / ICT
    13 juli 2021
    Lennaert Mooi
    2-3 minuten leestijd
    Artificial intelligence is al jaren een grote belofte, maar voor het grote publiek ook vaak een hol begrip. Wat is AI? Wat zijn de toepassingen? Welke uitdagingen kent het implementeren van een AI strategie voor mijn bedrijf? Het zijn enkele vragen waar Remy Gieling in zijn boek antwoord op probeert te geven.
    recensie
    Internet en social media
    12 juli 2021
    Henk Jan Kamsteeg
    2-3 minuten leestijd
    Meer succes met Instagram! is geen lees-, maar vooral een doe-boek. Aan de hand van de tips van Rik Keijzer bouw je je instagram-account om tot een professioneel medium voor jouw contentmarketing.
    recensie
    Marketing
    8 juli 2021
    Froukje Schaaf
    3-4 minuten leestijd
    Veel studieboeken binnen het marktonderzoek zijn al jaren in omloop en worden bij elke druk slechts op een aantal punten geactualiseerd. Marktonderzoek Design van Iris van Hest geeft echter een prettig en compleet overzicht van hoe het marktonderzoeksproces er anno 2021 uitziet. Een prima eerste kennismaking met marktonderzoek.
    recensie
    Marketing
    6 juli 2021
    Henny Portman
    1-2 minuten leestijd
    LinkedIn heeft op mijn dashboard de opmerking ‘All Star’ toegevoegd. Ik maak namelijk veelvuldig gebruik van LinkedIn en ik post frequent (1 à 2 keer per week). Via LinkedIn krijg ik regelmatig leads naar mogelijke opdrachten en daarnaast helpt het mij om mijn naamsbekendheid te vergroten en mijn eigen netwerk te laten groeien (ondertussen meer dan 6000 volgers). Gaat het boek LinkedIn Power – Ontdek de superkracht van LinkedIn geschreven door Marjolein Bongers mij dan nog iets nieuws leren?
    preview
    Marketing
    6 juli 2021
    Sylvia Vrugt
    2-3 minuten leestijd
    Wil je dat nieuwe plannen echt van de grond komen? Zorg dan dat de koers en het karakter van je organisatie elkaar optimaal versterken. Sylvia Vrugt laat in haar boek Op koers op karakter zien hoe je dat doet.
    column
    Marketing
    6 juli 2021
    Daniëlle de Jonge
    4-6 minuten leestijd
    Daniëlle de Jonge en Judith Smits publiceren deze zomer op dit medium een serie blogs met tips over de human touch in digitale gesprekken. Dit is de vijfde aflevering, met Daniëlle's tips voor een ijzersterk relatiebeheer.
    interview
    Marketing
    30 juni 2021
    Paul Groothengel
    4-6 minuten leestijd
    Dankzij nieuwe onderzoektechnieken en inzichten kan er steeds meer in marktonderzoek. Maar exact de werkelijkheid achterhalen, dat zal altijd een utopie blijven. Dat stelt Iris van Hest, docent marktonderzoek en marketing bij Fontys Hogescholen, in haar boek Marktonderzoek-design.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden