OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 16 van 1.709 resultaten
    recensie
    Marketing
    16 april 2021
    Henk Jan Kamsteeg
    2-3 minuten leestijd
    Met meer dan een miljoen Nederlandse ZZP'ers, roepen talloze ondernemers op social media om het hardst om gezien en gehoord te worden. Maar wat maakt jouw stem nu uniek? Waarom zou ik naar jou luisteren? Je iets van mijn kostbare tijd geven? In MERK IK toolkit helpt Alexandra Calmero ondernemers hun unieke stem te ontdekken. Of in andere woorden: jouw personal brand.
    recensie
    Marketing
    14 april 2021
    Ment Kuiper
    2-3 minuten leestijd
    Marion Debruyne en Koen Tackx schrijven in Customer innovation over productinnovatie, klantgerichte innovatie, operationele innovatie en marktinnovatie, op basis van de criteria technologie en klantgerichtheid. De auteurs geven je in hun boek een gevoel dat je wordt betrokken bij het ontwikkelen van het model en dat je echt aan de slag bent.
    recensie
    Internet en social media
    12 april 2021
    Mylene Bouwman
    2-3 minuten leestijd
    Hoe vaak heb je het al gehoord: 'Videomarketing is hot! Je moet nu instappen! Gewoon doen!' En hoe vaak heb jij al gedacht: 'Maar hoe en waarmee dan? En wat moet ik zeggen?'
    preview
    Marketing
    31 maart 2021
    Alexandra Calmero
    2-3 minuten leestijd
    Personal Branding is hot and happening. Mede door de opkomst van social media sta je als ondernemer persoonlijk in de spotlights. Maar personal branding is zoveel meer dan dat. Het is een tool voor het bouwen van een sterk en onderscheidend merk vanuit jezelf. Een tool voor persoonlijke groei én business development.
    recensie
    Marketing
    26 maart 2021
    Robert Buisman
    3-4 minuten leestijd
    De Online Marketing Tornado zou een ware pageturner kunnen zijn. Ware het niet dat je al lezend snel verleid wordt tot het in de praktijk willen brengen ervan. Hoewel er (gelukkig) geen oefeningen in staan is dit boek vooral een werkboek, en geen leesboek.
    column
    Marketing
    18 maart 2021
    Tom Van den Bergh
    3-4 minuten leestijd
    Op 22 februari 2021 kondigden Thomas Bangalter en Guy-Manuel de Homem-Christo aan dat hun Daft Punk ermee zal stoppen. Dat deden ze groots en mysterieus zoals we het Franse electro-duo kennen, en tegelijkertijd minimaal en intiem zoals we de tijd van vandaag beleven. In ieder geval, hun epiloog was van een poëtische schoonheid.
    recensie
    Marketing
    16 maart 2021
    Jeanine Dijkhuis
    3-4 minuten leestijd
    Dezelfde auteur, dezelfde uitgever en hetzelfde thema als het voorgaande boek in 2016: event marketing. En toch is We Love Events een heel ander boek dan Holy trinity events. Bovendien bevat dit nieuwe boek een extra deel over evenementen tijdens de Corona crisis. 
    column
    Algemeen management
    16 maart 2021
    Pierre Pieterse
    3-4 minuten leestijd
    De shortlist. Zoals elk jaar een paar boeken die je wist dat op de lijst zou komen, naast de witte raaf, en de gedoodverfde winnaar (die het vaak niet wordt). Laten wij voor de verandering eens terug kijken en de toekomst ongewis laten.
    nieuws
    Communicatie en media
    9 maart 2021
    Pierre Pieterse
    9-13 minuten leestijd
    Namens de jury presenteert Managementboek de vijf genomineerde boeken voor Managementboek van het Jaar 2021. Vijf boeken die u echt gelezen moet hebben.
    interview
    Marketing
    25 februari 2021
    Peter Spijker
    4-6 minuten leestijd
    Marketing heeft de afgelopen jaren ingeboet aan respect en geloofwaardigheid. De man in de straat associeert marketing met manipulatieve trucs. In directies en raden van bestuur is de marketeer opzij geschoven. In Act human bepleiten auteurs Karel Demeester, Sarah Steenhaut en Jan Callebaut de terugkeer naar een mensgerichte marketingaanpak. Human activators vervullen daarin een cruciale rol. Vertrekkend vanuit de diepere menselijke drijfveren benaderen ze merken als mensen die streven naar een langdurige, zingevende relatie met hun klanten en stakeholders.
    recensie
    Marketing
    17 februari 2021
    Henk Jan Kamsteeg
    3-4 minuten leestijd
    Seth Godin laat er geen misverstand over bestaan: 'Contentmarketing is de enige marketing die nog overblijft.' Wanneer iemand als marketinggoeroe Godin dit zegt, doen we er als bedrijven en organisaties wijs aan onze marketing serieus onder de loep te nemen.
    interview
    Marketing
    12 februari 2021
    Bas Hakker
    6-8 minuten leestijd
    Christiaan Slierendrecht schreef met Word eens volwassen een boek over de noodzakelijke mindshift van het oude 4P-model van marketing naar een nieuwe variant met als kern: mensen helpen.
    recensie
    Marketing
    10 februari 2021
    Stefan Stremersch
    1-2 minuten leestijd
    Act human is een sterke aanrader voor iedereen die met Marketing te maken heeft, in welke vorm ook. Het is een verfrissend boek dat een scherpe hedendaagse maatschappelijke visie op Marketing neerzet.
    recensie
    IT-management / ICT
    4 februari 2021
    Sjors van Leeuwen
    3-4 minuten leestijd
    We staan aan de vooravond van een grote technologische revolutie waarin ‘Artificial Intelligence', of  kortweg ‘AI', de hoofdrol speelt. Een wereld waarin de computer de mensheid geweldig kan helpen maar ook te slim af kan zijn.
    preview
    Marketing
    4 februari 2021
    Jerry Helmers
    3-4 minuten leestijd
    De marketingcode van Jerry Helmers bevat 69 bouwstenen in inspirerende korte een-minuut-hoofdstukjes. Prikkelende handigheidjes, puike haakjes en praktische hulpmiddelen om professioneel marketing te bedrijven. In zijn preview licht Helmers een tipje van de sluier.
    preview
    IT-management / ICT
    1 februari 2021
    3-5 minuten leestijd
    Net als met de komst van het internet, staan we opnieuw aan de vooravond van een grote technologische revolutie. Artificial Intelligence (AI) gaat de komende tien jaar onze banen, bedrijven en de samenleving radicaal veranderen. Voor bedrijven is het nu tijd om te investeren om de boot niet te missen.
    nieuws
    Marketing
    21 januari 2021
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Loop jij al een tijd rond met het idee een managementboek te schrijven? Is het misschien wel jouw goede voornemen voor 2021? Wil je weten hoe je dat het beste aanpakt? Dan moet je deze blogpost zeker lezen.
    recensie
    Marketing
    13 januari 2021
    Eric van Arendonk
    1-2 minuten leestijd
    Met Why winners give it all heb je een uiterst praktisch marketingboek in handen. Reclameman/ Marketeer Ed Stibbe beschrijft in zijn eerste boek op een zeer toegankelijke manier waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dit ook zou kunnen.
    preview
    Marketing
    12 januari 2021
    Karel Demeester
    3-4 minuten leestijd
    Als je begrijpt hoe die relaties tot stand komen tussen de mens en zijn omgeving en hoe men hieruit voldoening en zingeving put, dan kun je erop ingrijpen. Act human biedt marketeers de holistische mensvisie die tot dit begrip kan leiden. Een preview.
    preview
    Marketing
    8 januari 2021
    Christine van der Linden
    2-3 minuten leestijd
    Steeds meer bedrijven zien in eigen content dé manier om met klanten te communiceren. Juist in een tijd waarin de communicatie toeneemt en maatschappelijke ontwikkelingen in hoog tempo voorbijkomen, is het belangrijk om als merk consistent en helder te communiceren.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden