OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
2 resultaten
recensie
Internet en social media
21 september 2010
Martin Hofstede RM
De digitale wereld verandert snel. Het is haast onmogelijk om alle ontwikkelingen te volgen en ze dan in het juiste perspectief te plaatsen. Naast de veelvoud van informatie die op het internet is te vinden staan in (internet)winkels schappen vol met boeken die proberen de lezer wegwijs te maken. Veel auteurs verdwalen zelf in hun eigen poging om orde te scheppen en duidelijke informatie te geven over de vele (on)mogelijkheden van de digitale wereld. Ulco Schuurmans is hier een positieve uitzonderling op. Hij is niet alleen in staat om de vele begrippen duidelijk uit te leggen, maar hij weet dit ook te doen op een gestructureerde manier. Dat maakt 'Handboek digitale marketing & communicatie' bijzonder geschikt als leerboek voor een student maar ook als naslagwerk voor een marketeer of manager.
recensie
Marketing
6 januari 2010
Martin Hofstede RM
3-4 minuten leestijd
'Marketing van diensten' is inderdaad een studieboek. Het boek leest ook als een studieboek en dat is ook passend voor de primaire doelgroep. Koen Maegherman geeft veel schema's en opsommingen en mede daardoor is het soms wat minder toegankelijk.aarde.