Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands224 blz.9789083359144
1e druk
3-12-2024
Dit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789492967053
1e druk
28-3-2025
Ben jij een slimme, creatieve professional met een eigen bedrijf? Je levert uitstekend werk, maar voelt je geen ‘echte’ ondernemer. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789089656445
2e druk
15-8-2022
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Volledig geactualiseerde versie! Meer
25,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels184 blz.9780470614181
1e druk
Dit boek bevat originele, praktische en duidelijke stappen voor het creëren van een 'word-of-mouth' beweging voor bedrijven, producten, diensten en organisaties. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789089653031
2e druk
5-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. Meer
25,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
e-bookNederlands279 blz.9789462038813
1e druk
9-6-2015
andere uitgaves beschikbaar
Het 'Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk' laat zien hoe je een zeer winstgevende en waarde biedende praktijk creëert waar je met plezier in werkt. Meer