Filteren
Trefwoord
266 resultaten
paperbackNederlands401 blz.9789025404659
12e druk
15-7-2011
Dit boek is een klassieker over strategisch management. Het beidt een uitgebreid overzicht van instrumenten en technieken voor de analyse van welke bedrijfstak of groep concurrenten dan ook. Meer
paperbackNederlands558 blz.9789025400866
12e druk
15-7-2011
Dit boek begint waar 'Concurrentiestrategie' eindigde. Het beschrijft hoe de beste resultaten verkregen en behouden kunnen worden. Het biedt de strategische planner uitgebreide analyseschema's, waarmee hij de prestaties van zijn bedrijf voor de toekomst kan bepalen. Meer
paperbackNederlands319 blz.9789052619279
2e druk
20-3-2013
'De beleveniseconomie' is onbetwist een managementklassieker en het is nog steeds de belevenis die de klant op een speciale manier verbindt aan uw product en uw bedrijf. Meer
paperbackNederlands442 blz.9789025496135
3e druk
6-8-2011
De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar. Meer
57% KORTING
gebondenEngels575 blz.9781422126967
2e druk
In 'On competition' brengt Porter een aantal van zijn bekendste artikelen bij elkaar, alsmede twee nieuwe hoofdstukken over concurrentiestrategie. Het boek verschaft een diepgaand inzicht en slaat een brug tussen de economische theorie en het managementdenken. Meer
paperbackNederlands500 blz.9789055163533
3e druk
19-12-2023
Strategisch management is geschreven voor studenten en managers die zich verder willen verdiepen in het vakgebied strategie. Meer
69,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands224 blz.9789047006374
1e druk
15-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Wie zoekt naar manieren om de concurrentie voor te blijven, komt al snel op het terrein van marketing, innovatie of strategie. U wilt in feite slimmer zijn dan de rest. Meer
22,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels432 blz.9780743260886
1e druk
18-6-2025
Een bedrijf kan een groot aantal technieken gebruiken bij de analyse van een bedrijfstak en deze vertalen in een effectieve concurrentiestrategie. Meer
gebondenNederlands144 blz.9789089651150
1e druk
8-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer
21,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands232 blz.9789000331901
14e druk
2-5-2013
andere uitgaves beschikbaar
'De zwakste schakel' is een belangrijk boek voor iedereen die dagelijks de uitdaging aangaat om innovatieve, nieuwe producten of diensten te leveren. Meer
paperbackEngels544 blz.9781119815235
11e druk
18-11-2021
In Contemporary Strategy Analysis, expert strategist and lecturer Robert M. Grant equips management students and working professionals with the concepts, frameworks, and techniques needed to make better strategic decisions. Meer
paperbackNederlands235 blz.9789025415044
9e druk
30-11-2013
Human Resources wordt steeds belangrijker voor de strategie van bedrijven: prestaties van mensen hebben steeds meer invloed op de bedrijfsstrategie. Die prestaties moeten dan echter wel gemeten kunnen worden. Meer
paperbackNederlands284 blz.9789047093848
26e druk
15-1-2016
Een wereldwijde bestseller en klassieker in de managementliteratuur. Collins' inzichten over succesvolle bedrijven in een aantal principes: tijdloze factoren voor succes. Meer
25,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands515 blz.9789055163052
2e druk
In 'Strategisch Management' beschrijft Eppink op een duidelijke en overzichtelijke wijze de stappen die een organisatie kan nemen om tot een succesvolle strategie te komen. Meer
39% KORTING
e-bookNederlands144 blz.9789089651310
1e druk
26-6-2012
andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer
gebondenNederlands328 blz.9789462200074
1e druk
8-1-2019
andere uitgaves beschikbaar
Waarom zou u zich niet laten inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en hiermee baanbrekende veranderingen in de markt hebben gerealiseerd? Meer
49,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands192 blz.9789033495397
1e druk
6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen. Meer
48,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands304 blz.9789047008156
16e druk
26-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al tien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. Meer
25,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels234 blz.9780471478553
'Kellogg on strategy' is een praktische gids voor het kiezen en correct toepassen van de juiste strategie voor uw bedrijf. Uitgebreider dan de basis van strategieën, laat dit boek u zien hoe strategie effectief ingezet kan worden om succesvol te zijn. Meer
paperbackEngels240 blz.9789063695798
1e druk
18-9-2020
Creating a unique value for your customers is crucial if you want to differentiate in an overcrowded market. e crowd. Meer
29,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden