Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands272 blz.9789047016632
1e druk
2-6-2023
andere uitgaves beschikbaar
Online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten, die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen, schrijft Chantal Schinkels in Het koopinfuus. Meer
22% KORTING
paperbackEngels240 blz.9789401445214
1e druk
28-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024472406
1e druk
1-9-2025
AI-personalisatie strategie laat zien hoe organisaties AI kunnen inzetten om klantbeleving te optimaliseren, met herkenning, erkenning en maatwerk als sleutelprincipes. Meer
gebondenEngels304 blz.9781119871019
1e druk
27-10-2022
In 'The Human Side of Digital Business Transformation', veteran emerging technology expert Kamales Lardi delivers an essential and practical exploration of the real-world implementation of digital transformation. Meer