Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackNederlands318 blz.9789057125102
1e druk
11-9-2020
De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Meer
25,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels430 blz.9783319563329
1e druk
12-7-2017
This book focuses on workplace innovation, which is a key element in ensuring that organizations and the people within them can adapt to and engage in healthy, sustainable change. Meer
paperbackEngels180 blz.9783110641295
1e druk
12-10-2020
The Radical Innovation Playbook is a practical guide that helps innovators and entrepreneurs to harness new, extreme ideas despite complex business barriers along the way. Meer
gebondenEngels244 blz.9783319742946
1e druk
10-4-2018
This unique book reveals how Collaborative Innovation Networks (COINs) can be used to achieve resilience to change and external shocks. Meer
gebondenEngels215 blz.9781847202307
1e druk
Aangezien een steeds grotere hoeveelheid innovatie binnen netwerken plaatsvindt, werken de bedrijven samen in de ontwikkeling en de marketing van nieuwe producten, diensten en praktijken. Meer
gebondenEngels328 blz.9781845420093
1e druk
24-2-2005
This important book addresses how long term and large scale shifts from one socio-technical system to another come about, using insights from evolutionary economics, sociology of technology and innovation studies. Meer
gebondenEngels544 blz.9781786436009
1e druk
28-6-2019
Offering a comprehensive review of contemporary research on inclusive innovation, chapters address the systemic, structural issues that present the 'grand challenges' of our time. Meer
gebondenEngels336 blz.9780198701873
This book is the first sustained and focused inquiry into the organizational dimension of business model innovation. Meer
paperbackEngels208 blz.9780262720472
1e druk
17-3-2006
Gebruikers, geholpen door verbeteringen aan computer- en communicatietechnologie, kunnen meer en meer zelf nieuwe producten en diensten ontwikkelen. Meer
paperbackEngels250 blz.9780273719120
1e druk
Innovatie is 'in'. In dit boek 'The Truth About Innovation' worden een aantal waarheden gepresenteerd en u ontdekt hoe u de kracht van innovatie kunt gebruiken om creativiteit, samenwerking en winst te verhogen. Meer
paperbackEngels304 blz.9780367693862
1e druk
9-1-2023
The most important theme of the discourse on sustainable development and sustainability challenges concerns the relationship between innovation and sustainability. Meer
gebondenEngels263 blz.9780525575689
1e druk
7-9-2020
It’s hard to avoid innovation these days. Nearly every product gets marketed as being disruptive, whether it’s genuinely a new invention or just a new toothbrush. Meer
paperbackEngels182 blz.9781032703374
1e druk
3-6-2024
The world is at a critical juncture where our industrial and economic principles have to be reshaped. Meer
gebondenEngels241 blz.9781119240860
3-6-2016
Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation measured in dollars and cents is a very hard target to hit. Meer
gebondenEngels310 blz.9780470027516
1e druk
In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken. Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd. Meer
gebondenEngels244 blz.9780470192405
1e druk
'Unleashing Innovation' toont wat gebeurt wanneer een organisatie stappen neemt waar iedereen mee te maken krijgt en een milieu bevordert dat de nadruk legt op het leren en het creëren, het dromen, de mythologie van helden, en de geest van het winnen. Meer
paperbackEngels312 blz.9780300230475
1e druk
3-10-2017
At a time of low growth, high unemployment, and increasing income inequality, innovation-led growth is more necessary than ever. Meer