Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
gebondenEngels504 blz.9781405127912
1e druk
17-10-2008
This timely handbook represents the latest thinking in the field of technology and innovation management, with an up–to–date overview of the key developments in the field. Meer
paperbackEngels542 blz.9781394219704
4e druk
10-4-2024
Teaches students to apply the key principles of innovation and entrepreneurship in a variety of business contexts Meer
paperbackEngels112 blz.9781841123066
In 'Innovation Express 09.01' worden voorbeelden beschreven en lessen getrokken uit ervaringen met ondernemingen als Nestlé, Pearson Televison en 3M. Meer
paperbackEngels272 blz.9781137479174
1e druk
13-1-2015
The world's leading expert in marketing and innovation Philip Kotler, and Fernando Trias de Bes together present a revolutionary model for innovation. Meer
gebondenEngels544 blz.9781668429228
1e druk
23-3-2018
gebondenEngels544 blz.9781786436009
1e druk
28-6-2019
Offering a comprehensive review of contemporary research on inclusive innovation, chapters address the systemic, structural issues that present the 'grand challenges' of our time. Meer
gebondenEngels484 blz.9781800883239
1e druk
9-10-2023
Demonstrating the crucial importance of local governance in China’s development and international relations, this topical Handbook combines theoretical approaches with novel methodological tools to understand state–society relations at the local level. Meer
gebondenEngels260 blz.9781578518210
1e druk
28-6-2010
'Winning through Innovation' maakt duidelijk waarom een focus op korte termijn succes vaak de kans vergroot op mislukkingen op de lange termijn. In tegenstelling tot veel andere boeken over innovatie, is dit boek het eerste dat voorziet in systematische, geïntegreerde instrumenten en stappen waarmee u direct aan de slag kunt voor het verkrijgen van praktische inzichten op gebied van evolutionaire en revolutionaire veranderingen in uw eigen organisatie. Meer
gebondenEngels480 blz.9781498760539
1e druk
1-9-2016
This book focuses on the creative tools and techniques, decisions, activities, and practices that move ideas to realization generate business value. Meer
paperbackEngels152 blz.9781506359090
1e druk
This guide helps teachers and leaders realize the potential of modern teaching and learning tools to unleash students’ passion for limitless learning. Meer
paperbackEngels134 blz.9780749454791
3e druk
'Leadership for Innovation' zal u helpen een innovatief bedrijfsklimaat te creëren dat de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten aanmoedigt. John Adair illustreert zijn verhaal met werkelijke ervaringen van Google, Honda en 3M. Meer
gebondenEngels368 blz.9781107088986
1e druk
4-8-2016
Rising and changing citizen expectations, dire fiscal constraints, unfulfilled political aspirations, high professional ambitions, and a growing number of stubborn societal problems have generated an increasing demand for innovation of public policies and services. Meer
gebondenEngels275 blz.9781118249741
1e druk
30-4-2012
Innovatie is zeer belangrijk voor bedrijven wereldwijd. Maar hoe stuurt u innovatie en groei wanneer het internationale landschap onvoorspelbaar en divers wordt? Meer
gebondenEngels241 blz.9781119240860
3-6-2016
Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation measured in dollars and cents is a very hard target to hit. Meer
ingenaaidEngels152 blz.9780750682367
1e druk
'The Organization and Architecture of Innovation' geeft uitleg over het gebruik van de combinatie van twee managementprincipes voor innovatie: organisatiestructuur en fysieke ruimte. Meer
ingenaaidEngels592 blz.9780470510667
2e druk
Vernieuwing, design en creativiteit vallen onder de meest gebruikte termen in business tegenwoordig. Veel managers zijn het er mee eens dat innovatie en creativiteit essentieel zijn voor het zeker stellen van succes op de lange termijn, maar velen worstelen met het realiseren van innovativiteit en creativiteit in de praktijk. Meer
gebondenEngels263 blz.9780525575689
1e druk
7-9-2020
It’s hard to avoid innovation these days. Nearly every product gets marketed as being disruptive, whether it’s genuinely a new invention or just a new toothbrush. Meer
paperbackEngels624 blz.9781119713302
7e druk
5-11-2020
The text provides an integrated, evidence-based methodology to innovation management that is supported by the latest academic research and the authors’ extensive experience in real-world management practice. Meer