Filteren
Trefwoord
13 resultaten
e-bookNederlands176 blz.9789024418732
1e druk
5-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024418725
1e druk
3-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Meer
paperbackEngels262 blz.9781118147849
1e druk
30-6-2012
De gevolgen van zoek- en sociale media marketing binnen de consumentmarkt zijn groot. Met deze uitgave kunnen B2B marketeers alles uit dit medium te halen. Meer
gebondenEngels208 blz.9781119341208
1e druk
3-1-2017
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Meer
gebondenEngels385 blz.9781119265702
1e druk
11-4-2016
'The Art of Digital Marketing' is the comprehensive guide to cracking the digital marketing 'code,' and reaching, engaging, and serving the empowered consumer. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043039338
2e druk
12-5-2022
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. Meer
gebondenEngels218 blz.9781119037316
1e druk
23-1-2015
'The Wallet Allocation Rule' is a revolutionary, definitive guide for winning the battle for share of customers' hearts, minds, and wallets. Meer
gebondenEngels440 blz.9781119635888
1e druk
5-12-2019
8 powerful ways to market your business online to consistently generate an abundance of leads that convert into profitable customers. Meer
paperbackNederlands168 blz.9789037263046
1e druk
2-11-2022
Marketingcalculaties is afgestemd op het examen Commerciële calculaties en bereidt voor op de praktijkexamens van Stichting Praktijkleren. Meer
paperbackEngels330 blz.9781516542772
1e druk
30-9-2020
Presents readers with a highly practical approach to marketing research. The text familiarizes students with foundational knowledge and skills, features ample practical examples and anecdotes, and is steeped and grounded in academic rigour. Meer
gebondenEngels292 blz.9780684864662
1e druk
Om de verandering van een productgerichte onderneming naar een klantgerichte onderneming soepel te laten doorlopen, hebben de auteurs een model ontwikkeld dat hierbij helpt. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789024451746
1e druk
25-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789043040822
2e druk
14-6-2022
'Marketing: modellen en berekeningen' geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Meer