Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands200 blz.9789089652287
1e druk
5-6-2014
Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789083158990
1e druk
30-5-2025
In 'Het Contentkanon' laat Chantal zien hoe je een toekomstbestendige contentstrategie bouwt met een proactieve én reactieve aanpak van contentmarketing. Meer
e-bookEngels44 blz.9781839787737
1e druk
23-4-2025
This book, Global Expansion Remote Visibility for Scale-Ups, is the fourth and final installment in this series. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789490969424
1e druk
20-7-2023
Veel ondernemers zien het schrijven van teksten als een vervelende en tijdrovende klus. Een noodzakelijk kwaad waar ze spontaan klutsoksels en uitstelgedrag van krijgen. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands142 blz.9789083003986
1e druk
15-10-2024
Het examenboek NIMA Basiskennis Online Marketing bevat alle kennis die je nodig hebt om het examen Basiskennis Online Marketing van NIMA te halen. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789492790132
2e druk
22-11-2018
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Meer