
Lees verder
Dave Chaffey is een onafhankelijk internetmarketingtrainer en consultant voor Marketing Insights Limited.
Meer over de auteurs'Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice' biedt een duidelijke beschrijving van hoe organisaties internet kunnen gebruiken om hun marketingactiviteiten te ondersteunen. Het omvat alle aspecten van internetmarketing; omgeving, analyse, strategieontwikkeling en digitale marketingcampagne planning en uitvoering.
Het boek is gebaseerd op belangrijke academische modellen en voorbeelden van best practices van experts in de digitale media. De praktische kennis, ontwikkeld door het herzien van deze concepten, stellen de lezer in staat om gebruik te maken van kansen op het gebied van internetmarketing, met een minimaal risico.
In deze nieuwe druk vindt u informatie over het toepassen van digitale media kanalen, zoals affiliate marketing, online PR en zoekmachinemarketing. Ieder hoofdstuk bevat bovendien een nieuw 'digitale marketing in praktijk' interview.
internetmarketing e-commerce marketing digitale strategie online marketing marketingstrategie zoekmachinemarketing businessmodellen relatiemarketing digitale netwerken multichannel marketing klantgerichtheid b2c-marketing waardeketen online promotie merkontwikkeling internet customer service b2b-marketing klantenlevenscyclus kanaalstrategie juridische aspecten implementatiestrategieën online presence ethische vraagstukken digital marketing